ח"כ אשר: "התחלואה הגבוהה במגזר החרדי היא בגלל ריבוי הילדים"

ישראל רובין No Comments on ח"כ אשר: "התחלואה הגבוהה במגזר החרדי היא בגלל ריבוי הילדים"

ח"כ יעקב אשר מסביר את נתוני התחלואה הגבוהים בקרב המגזר החרדי: "לדעת כל המומחים ההידבקות הגבוהה ביותר היא בתוך המשפחה, ולכן באופן טבעי במגזר החרדי עם המשפחות ברוכות הילדים ישנם יותר מאומתים"

ח"כ יעקב אשר צילום: מרים אלסטר / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר התייחס לנתוני התחלואה הגבוהים בקרב המגזר החרדי והסביר: "לדעת כל המומחים ההידבקות הגבוהה ביותר היא בתוך המשפחה, ולכן באופן טבעי במגזר החרדי עם המשפחות ברוכות הילדים ישנם יותר מאומתים".

ח"כ אשר טען כי "אין במגזר החרדי יותר מעשרה אחוז של מפרי הנחיות, וזהו מספר קבוע שקיים בכל המגזרים, רק שעל החרדים יותר נוח לתקשורת לדבר".

בהתייחס למצבו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שנדבק בקורונה, אמר ח"כ אשר: "עם ישראל כולו עוקב בדאגה אחר מצבו של מרן שר התורה הרב קנייבסקי, מצבו טוב ובערב החג ניהל את סדר לימודיו כרגיל".

בהתייחס לדיוני ועדת החוקה בראשותו בנוגע להגבלות הקורונה, אשר סיפר: "עלתה הצעה בוועדת החוקה לאפשר לעסקים לעבוד על 10 או 5 עובדים, הייעוץ המשפטי הודיע שהחוק אינו מאפשר, למישהו היה חשוב להכניס בגוף החוק שהכל יפעל על מינימום כדי שיודגש שאנחנו במצב חירום, מה שמאפשר את הגבלת ההפגנות והמשק".

את הדברים אמר ח"כ אשר לרינה מצליח ב'פגוש את העיתונות'.



0 תגובות